כתובת: סהרון 7, אבן יהודה 4053907, ישראל טלפון ישראלי: 03-3769095 טלפון בחו״ל: 1-415-933-9784+

שיפור הביצועים באתר האינטרנט

מחקרים מראים כי אתרים מהירים יותר מביאים להמרות גבוהות יותר, בין אם מדובר ברכישות, הרשמות או כל מטרה אחרת.

 

צור קשר איתנו!
פגישה ראשונה ללא עלות
צור קשר איתנו!
פגישה ראשונה ללא עלות

תיאור השירות

ב-Violane LTD, אנו מציעים שירותי שיפור ביצועי אתרים באמצעות מתכנת מומחה, המבטיחים שיפור משמעותי במהירות האתר שלך. בעזרת כלי עבודה מתקדמים וניסיון רב, אנו מצליחים להשיג ציונים מעל 90 בדסקטופ ובמובייל בגוגל ב-99% מהמקרים.

לפני

ניקוד: 30-40

Google PageSpeed הוא כלי שמודד את ביצועי האתר שלך ומעניק לו ניקוד בין 0 ל-100 על סמך מהירות הטעינה ואופטימיזציות אחרות, כאשר ניקוד גבוה יותר מצביע על ביצועים טובים יותר.

אינדקס מהירות: 4s

משקף את הזמן שבו החלקים המרכזיים של הדף נטענים ומוצגים על המסך, כאשר ערך נמוך יותר מצביע על טעינה מהירה יותר של התוכן.

אחרי

ניקוד: 100

ניקוד גבוה בגוגל PageSpeed משפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש, מה שמוביל ליותר תנועה אורגנית ואיכותית לאתר שלך. אתר מהיר ומותאם משפיע חיובית על המוניטין שלך ברשת ומגביר את הסיכוי להמרות והצלחת העסק.

אינדקס מהירות: 0.5s

אינדקס מהירות נמוך מבטיח שהתוכן החשוב באתר שלך יופיע במהירות על המסך, מה שמשפר את חוויית המשתמש ומפחית את שיעור הנטישה. חוויית משתמש מהירה יותר מובילה ליותר אינטראקציות חיוביות ולשביעות רצון גבוהה יותר של המבקרים.

100 במהירות ו100 בשירות לקוחות

בעולם הדיגיטלי התחרותי, כל שנייה חשובה. אתר מהיר יותר יכול לספק לך יתרון משמעותי על פני המתחרים.

0-49
50-89
90-100

מדדים

צבע מרוצה ראשון
0.3 s
זמן חסימה כולל
o ms
מדד מהירות
0.5 ms
הצבע הגדול ביותר
0.4 s
פריסה מצטברת שיפט
0.048

המלצות

ראה מה אנשים אומרים עלינו

תבל קמפרס בע"מ
תבל קמפרס בע"מ
הטמעה חדשה של סיילספורס
קרא עוד
תהליך עבודה נעים ומקצועי, קיבלתי מענה מהיר לכל שאלה בכל נושא והייתי מרוצה מאוד מאיכות המוצר הסופי.
אלונה מורן
אלונה מורן
עיצוב ובניית אתר תדמית
קרא עוד
קיבלתי שירות מצויין, זמינות ומהירות תגובה, סביר שאמליץ ואבחר ב violane בפרוייקטים עתידיים.
טלי ויינשטיין
טלי ויינשטיין
הכשרת עובדים לסיעוד
קרא עוד
החברה מספקת לנו שירותים במספר תחומים: ניהול העסק, טיפול בכ"א, הרחבת הפעילות העסקית, טיפול במידע ועוד. בכל אחד מהנושאים אנחנו מקבלים רמה גבוהה ביותר של שירות, תוך הפגנת מקצועיותורצינות, זמינות, אכפתיות, גמישות וניסיון לעזור בכל דבר. מצב החברה השתפר מאד וכן רמת ההכנסה. ממליצה בחום וכמובן שאשמח לקבל מהחברה שירות גם בעתיד.
עמותת אוצרות
עמותת אוצרות
יעוץ עסקי ושיווקי
קרא עוד
בשנים האחרונות אני זוכה לקבל ליווי עסקי ושיווקי מהחברה, מדובר במקצוענים! תמיד זמינים, נותנים שירות ברמה הגבוהה ביותר ובמלוא האחריות, אין לתאר את את השינויים שחווינו כתוצאה מהליווי שקבלנו. ממליצה לכל בעל עסק שרוצה לקחת את העסק שלו לרמה הבאה להיעזר בשירותי החברה.
A.N.S. TECH LTD
A.N.S. TECH LTD
ליווי עסקי ובניית אתר
קרא עוד
אנו זכינו וזוכים לקבל מחברת VIOLANE מגוון רחב של שירותים, החל מאפיון ובניית אתר אינטרנט ועד לליווי עסקי מקיף. לאורך כל הדרך, התרשמנו עמוקות מהמקצועיות, המסירות והאחריות של עובדי החברה. הצוות זמין תמיד לכל שאלה או בקשה, ופועל במקצועיות רבה תוך הקפדה על יחס אישי וחם.
ישראל הלפרין
ישראל הלפרין
הטמעת ZOHO וליווי עסקי
קרא עוד
אני לקוח חדש והעסק שלנו מקבל מViolane ליווי צמוד, יעיל ומקצועי במגוון נושאים, החל מייעוץ עסקי כללי, טיפול והטמעה של מערכת מידע ועוד. לאורך כל הדרך אנחנו זוכים לרמה מקצועית גבוהה, שירות אישי, זמינות גבוהה ואכפתיות.
דרור נח - אדריכל
דרור נח - אדריכל
בניית אתר ואסטרטגיה שיווקית
קרא עוד
ברצוני להביע את תודתי הכנה לדור והצוות שלו על שירותם המעולה והמסור בבנית אתר האינטרנט החדש למשרד האדריכלים שלי. מבקש לשבח את צוות העבודה שלכם שהיה מקצועי, יעיל ויצירתי לאורך כל התהליך.
הקודם
הבא

שאלות ותשובות

Google PageSpeed הוא כלי שמודד את ביצועי האתר שלך ומעניק לו ניקוד בין 0 ל-100 על סמך מהירות הטעינה ואופטימיזציות אחרות. ניקוד גבוה משפר את דירוג האתר במנועי החיפוש ומוביל ליותר תנועה אורגנית ואיכותית.

 אינדקס מהירות (Speed Index) מודד כמה מהר התוכן המוצג באתר נראה לעין המשתמש. ערך נמוך יותר מצביע על טעינה מהירה יותר של התוכן, מה שמשפר את חוויית המשתמש ומפחית את שיעור הנטישה.

התהליך כולל בדיקה ואבחון מקיף של האתר, יישום טכניקות שיפור מתקדמות כמו אופטימיזציית קוד ודחיסת תמונות, ומעקב אחרי הביצועים עם דיווח מפורט על השיפורים. המטרה היא להשיג ציונים מעל 90 בדסקטופ ובמובייל ב-99% מהמקרים.

גם אם האתר שלך כבר מהיר, תמיד יש מקום לשיפורים נוספים. אנו נבחן את האתר לעומק ונמצא דרכים נוספות לשפר את הביצועים, מה שיכול להוביל לשיפור נוסף בדירוג ובחוויית המשתמש.

 
 

הזמינות שלנו היא מיידית, לרוב תראו תוצאות תוך פחות מ5 ימי עסקים. 

תהליך שיפור המהירות מתבצע תוך שמירה על שלמות התוכן והעיצוב הקיים של האתר. אנו מתמקדים באופטימיזציה טכנית בלבד כדי להבטיח שהאתר יישאר כפי שהוא, רק מהיר יותר.

כן, השירות שלנו מתאים לכל סוגי האתרים – אתרי תדמית, חנויות מקוונות, אתרי תוכן ועוד. אנו מתאימים את הפתרונות שלנו לצרכים הספציפיים של כל אתר.

צור קשר איתנו!
פגישה ראשונה ללא עלות
Scroll to Top